Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
Q: Hvor lang er leveringstiden?A: 1-3 arbejdsdage. (afvigelser kan forekomme under højere arbejdsbelastninger såsom juleshopping, Black Friday osv.)
Q: Det produkt, jeg ønsker, er ikke på lager? Hvornår kommer det tilbage?
A: Vi prøver altid at opdatere lagerstatus og dato for ny leverance, så snart vi får information, men hvis du er interesseret i et specifikt produkt, der ikke har nogen leveringsdato på websitet, kan du altid sende en e-mail til info@maxgaming.dk, vi tjekker den næste leveringsdato for det specifikke produkt til dig.
Q: Hvordan kan jeg spore min pakke?
A: Du kan bruge trackingoplysningerne i den e-mail, du modtager, når din ordre sendes fra vores lager. Kontakt info@maxgaming.dk med de komplette ordreoplysninger inklusive dit ordre-ID, hvis du ikke har modtaget oplysningerne.
Q: Hvilken garanti tilbyder MaxGaming?
A: Vi tilbyder et til to års garanti afhængigt af, hvilket produkt du har købt fra hvilken producent. Hvis du ikke er sikker på, hvor lang en garantiperiode du har for det bestemte produkt, du har købt, kan du enten læse det på produktets side eller kontakte support@maxgaming.dk for at få flere oplysninger.
Q: Mit produkt kom med en ødelagt del eller er defekt. Hvad laver jeg nu?
A: Kontakt vores supportafdeling på support@maxgaming.dk med dit ordre-ID eller kvittering og giv en kort forklaring af problemet. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig, så hurtigt vi kan!
Q: Hvad er jeres returpolitik?
A: Vi tilbyder åbent køb og bytteret i 60 dage, forudsat at betingelserne er opfyldt. Læs mere om betingelserne under vores handelsbetingelser.
Q: Kan jeg få et sponsorat?
A: I øjeblikket tilbyder vi ingen affiliate-programmer. Ved sponsorering, partnerskab eller andre markedsføringsformål bedes du maile info@maxgaming.dk. Bemærk, at på grund af stor efterspørgsel kan der være kortere eller længere svartider.